Tez-tez verilən suallar
Tez-tez verilən suallar

Tez-tez verilən suallar

Alınan malı necə qaytarmaq olar?

Gənclik Moll-da 1-ci mərtəbədə yerləşən Xtravaganza mağazasına yaxınlaşın və 2 sənəd təqdim edin: Hesab-faktura və malın alınması barədə Kassa mədaxil orderinin qəbzi (nağd ödəniş olduğu təqdirdə);

Malı qaytardıqdan sonra hansı zaman ərzində pullar kartıma qayıdacaq?

Malın qəbul edildiyi gündən 10 iş günü ərzində;

Çatdırılmanın qiyməti neçəyədir?

Aldığınız malların qiyməti 30 manatdan çox olduqda Azərbaycanın bütün bölgələrinə pulsuz. Əks təqdirdə - 5 manat;

Xarici ölkələrə çatdırılma mövcuddur?

Ozzi internet mağazasından alınan mallar yalnız Azərbaycanın ərazisində ünvanlara çatdırılır;

Azərbaycanın ərazisində çatdırılma şərti ilə xarici dövlətdən sifariş yerləşdirmək mümkündürmü?

Bəli, siz dünyanın istənilən dövlətindən sifarişi təsdiqləyib, bank kartı vasitəsilə ödəniş etsəniz, Biz sizin sifarişi Azərbaycanın ərazisində qeyd etdiyiniz istənilən ünvana çatdırarıq;

Mən malı istənilən vaxt ala bilərəm?

Siz sifarişi səhər saat 10:00-dan axşam saat 20:00 qədər bazar ertəsindən şənbə günü daxil olmaqla istənilən vaxt ala bilərsiniz;

Çatdırılma ünvanını dəyişmək olar?

Bəli, bizim Çağrı Mərkəzimizə zəng etməyiniz kifayətdir (qısa nömrə  *0221 );

Çatdırılma zamanı hansı sənədlərin olması zəruridir?

Bilavasitə Saytda bank kartı vasitəsilə ödəniş olduqda, əgər kuryer şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədi görmək istəsə, bu sənədin olması arzu olunandır. Ödəniş çatdırılma zamanı edilirsə yalnız çatdırılma sənədində sizin imzanız kifayətdir;

Çatdırılan mal ilə tanış olmaq üçün nə qədər vaxtım var?

Çatdırılan mallar ilə tanış olmaq və seçim etmək üçün 15 dəqiqəyə qədər vaxtınız var;

Mən sifarişin bir hissəsini ala bilərəm?

Bəli, siz 5 ədədə qədər müxtəlif mallar sifariş edib yalnız seçdiyiniz malın qiymətini ödəyə bilərsiniz;

Əgər mən çatdırılan heç bir malı bəyənməsəm nə etməliyəm?

Siz sifarişin ödənişindən tam imtina edə bilərsiniz, bu halda yalnız çatdırılmanın dəyərini ödəyirsiniz- 5 manat;

Alınma məntəqələri harada yerləşir?

Siz öz sifarişinizi mövcud olan 3 Alınma məntəqəsinin istənilən birindən özünüz təhvil ala bilərsiniz. Ünvanlar: Bakı şəh, Xtravaganza mağazası, Gənclik Moll ticarət mərkəzi 1- ci mərtəbə, Bakı şəh, Villeroy & Boch mağazası 28 may küçəsi 6, Bakı şəh, Swarovski mağazası H.Cavid prospekti 22;

Sifarişin dəyərini necə ödəmək olar?

Siz ödənişi birbaşa saytda bank kartı və  çatdırılma zamanı nağd və ya bank kartı vasitəsilə həyata keçirə bilərsiniz;

Mən öz sifarişimi dəyişdirə bilərəm?

Əgər sifariş bizim operator tərəfindən təsdiq edilməyibsə onu rahat şəkildə şəxsi kabinetinizdə dəyişə bilərsiniz. Sifariş təsdiqlənmiş olduğu təqdirdə Siz *0221  qısa nömrəsinə zəng edərək Çağrı Mərkəzimizin operatoru ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz;

Sifarişi telefon və ya çat vasitəsilə yerləşdirə bilərəm?

Bəli, bizim operatorlar Sizə sifarişi telefon və ya çat vasitəsilə yerləşdirməyə kömək edəcəklər;

Nağdsız ödəniş zamanı ödəniş həyata keçmədi. Bu halda nə etməliyəm?

*0221 qısa nömrəsinə zəng edərək Çağrı Mərkəzimizin operatoru ilə əlaqə saxlayın;

Sifarişi necə ləğv etmək olar?

*0221 qısa nömrəsinə zəng edərək Çağrı Mərkəzimizin operatoru ilə əlaqə saxlayın;

Mənim əvəzimə sifariş olunan malı kimsə təhvil ala bilərmi?

Bəli, bunun üçün Sizə sifarişi rəsmiləşdirdikdə şərh yazmaq və ya bizim çağrı mərkəzinin operatorunu məlumatlandırmaq kifayətdir;

Hansı mallar geri qaytarılmır?

Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin  114 № -li qətnaməsi, «Azərbaycan Respublikası ərazisində pərakəndə obyektlərdə dəyişdirilməyən malların siyahısı”
•    Qızıl və qızıl əşyalar;
•    Zinət və yarızinət metal və daşlardan hazırlanan əşyalar;
•    Bütün növ parçalar. İstisna kimi istehsalat qüsurlarına malik əşyalar;
•    Ətir və kosmetika malları;
•    Kişi, qadın və uşaq çimərlik geyimləri;
•    Körpələr üçün alt paltarlar;
•    Məişət kimya malları;
•    Şəxsi gigiyena əşyaları (diş fırçaları, daraqlar, biqudi və s.)
•    Uşaq oyuncaqları
•    İstifadə olunmuş, birkasız kişi, qadın və uşaq corabları, alt paltarlar. İstisna kimi istehsalat qüsurlarına malik əşyalar;
•    Plastmasdan hazırlanmış ərzaq saxlayıcı əşyalar;
•    Ödənilmiş və mağazanı tərk etmiş ərzaqlar (bitmə tarixi ərzində).


100%